Veel gestelde vragen

Staat je vraag en antwoord er niet bij? Neem dan contact op met ons via het contactformulier.

Hoe bestel ik mijn kaartjes op de nieuwe website?

De website is iets veranderd, maar als je onderstaand stappenplan volgt komt het goed:

  1. Maak een account aan met je eigen e-mailadres en wachtwoord.
  2. Voeg jouw kinderen + gegevens toe aan je account onder het kopje kind toevoegen.
  3. Ga naar de pagina van de kaartjes, selecteer jouw kind en de kaartjes die voor jouw kind beschikbaar zijn worden zichtbaar.
  4. Voeg de kaartjes die jij wil hebben jouw kind toe aan je winkelwagen en herhaal de stappen met de andere aangemaakte kinderen.
  5. Ga naar je winkelwagen en reken daar alle kaartjes af met IDEAL.
  6. Je ontvangt een bevestiging in de email met daarin een bevestiging voor alle kaartjes.
Wanneer begint de verkoop van toegangskaarten?

De verkoop start tijdens de laatste weken van het schooljaar.

Ik wil graag als ouder mee doen aan een activiteit

Bij enkele activiteiten kan dit, zie hiervoor de omschrijving van de activiteit. Let op, in dit geval dien je ook een toegangskaartje te kopen. Als ouder ook een kaartje voor jezelf kopen? Voeg jezelf dan toe als kind.

Ik ben de email met toegangskaarten kwijt.

Geen probleem, je kunt je bestelling en toegangskaarten terugvinden via de webshop van Woutje Brugge. Login met je account en klik op de bestelling.

Kan ik ook voor iemand anders een bestelling doen?

Ja, je kunt ook voor iemand anders een bestelling uitvoeren. Voeg het ‘andere kind’ toe aan je eigen kinderen en selecteer de gewenste kaartjes.

Waarom verwijzen jullie naar groepen in plaats van leeftijden?

We verwijzen naar groepen van het afgelopen schooljaar. Op deze manier is het niet mogelijk dat sommigen uit een groep wel deelnemen en anderen niet.

Ben je iets kwijt geraakt tijdens de speelweek?

Gevonden voorwerpen worden verzameld in de sporthal en 2 weken bewaard.

Woutje Brugge Disclaimer en Privacy beleid